Nuorodos kopijavimas

Dietinis cholesterolis ir širdies sveikata

Dėl jo atlikimo galimybės reiktų teirautis savo šeimos gydytojo.

širdies dydis sergant hipertenzija

Gydytojas įvertinęs kraujo tyrimą ir atsižvelgdamas i jūsų bendrą sveikatos būklę patars, kaip ir kokiomis priemonėmis reguliuoti cholesterolį. Cholesterolio reguliavimas Cholesterolio kiekio reguliavimas didžia dalimi priklauso nuo kiekvieno iš mūsų pačių. Svarbiausi dalykai, galintys padėti efektyviai reguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje ir užkirsti kelią ligoms yra sureguliuota ir sveika mityba, aktyvus judėjimas ir mankšta, viršsvorio atsikratymas, streso ir tabako gaminių vengimas.

Pakalbėsime plačiau apie du pagrindinius kovos būdus su padidinto cholesterolio kiekio kraujyje problema — medicinines priemones ir specialiai subalansuotą dietą vengiantiems cholesterolio. Vieni plačiausiai pasaulyje vartojamų cholesterolio kiekį mažinančių medicininių preparatų yra statinai.

Kaip suvaldyti cholesterolio kiekį kraujyje?

Vartojant statinus mažėja miokardo infarkto, insulto, ir staigios mirties tikimybė. Pateikdami tinkamų ir netinkamų produktų koma dėl hipertenzijos, bei bendras mitybos rekomendacijas, pateiksime naudingą informaciją, kuri jums padės suformuoti dietinis cholesterolis ir širdies sveikata, mažinančią cholesterolio kiekį kraujyje ir apsaugančią nuo jo gausėjimo.

Maksimalus rekomenduojamas per parą gaunamo cholesterolio kiekis yra mg.

hipertenzijos gydymas ir svoris

Bendrosios rekomendacijos: — Maistas turi būti kuo įvairesnis, reiktų vartoti produktų iš visų pagrindinių produktų grupių: 1.

Vaisiai, daržovės; 2. Javai, ryžiai, bulvės, pupos, duona, makaronai; 3. Mėsa, paukštiena, žuvis, kiaušiniai; 4. Pienas ir jo produktai; 5.

cholesterolis

Riebalai, aliejus. Jos pasižymi vertingomis riebiosiomis rūgštimis — omega Riebios žuvies reiktų valgyti du kartus per savaitę. Kepkite žuvį orkaitėje arba kepsninėje. Nerekomenduojama valgyti ungurių, ypač rūkytų, skrudintos žuvies, žuvies pirštelių, krabų, krevečių, vėžių.

About admin

MĖSA Rekomenduojama rinktis liesos mėsos filė, paukštieną, žvėrieną be odos ir laukinių paukščių mėsą. Galima valgyti neriebias paukštienos dešras, vyniotinius, negausiai — neriebią kiaulieną.

Nerekomenduojama valgyti riebią kiaulieną, lašinius, žąsieną, kepenis, inkstus, širdis. Net nedidelis kiekis 50 gr.

kuo skiriasi hipertenzija nuo hipertenzijos

Valgykite avižinę košę ar pusryčių dribsnius su avižomis, berkite jų į įvairius mišinius, paskaninkite avižų sėlenomis jogurtus. Atlikti tyrimai rodo, kad ankštinės daržovės — džiovintos pupos, lęšiai, žirniai, sojų pupelės — daro stebuklus kovojant su dideliu cholesterolio kiekiu, jei valgoma jų kasdien.

Vēlies samazināt holesterīna līmeni? Ēd riekstus!

Tad drąsiai įtraukite juos į kasdieninį valgiaraštį. Nerekomenduojama vartoti tepaus riebalų mišinio, riebaus margarino, kiaulės taukų, riebaus majonezo ir riebių padažų.

Nerekomenduojama riebūs kepiniai tortai, pyragaičiai, sausainiai, nenugriebto pieno desertai, grietininiai ledai, riebūs šokoladiniai kremai. Taip pat riešutai vertingas vitamino E šaltinis.

Raktiniai žodžiai

Šis vitaminas saugo nuo oksidacijos žalos. Vaisių ir daržovių reiktų valgyti penkias porcijas per dieną išskyrus bulvestai padėtų kontroliuoti cholesterolio kiekį kraujyje.

Beveik visuose vaisiuose ir daržovėse nėra riebalų ir yra karotino, vitaminų C ir E, mineralinių, bei skaidulinių medžiagų. Tai vertingas vaisius, kuriame yra energijos teikiančių angliavandenių, vitamino C ir pektino.

Pakoreguota mityba – lengviausias būdas sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Puikus karotino ir skaidulų, mažinančių cholesterolio kiekį šaltinis. Citrusiniai vaisiai. Puikus vitamino C ir karotino šaltinis. Abi šios maistinės medžiagos padeda iki minimumo sumažinti širdies ligų riziką. Raudonosios ir juodosios vynuogės pasižymi gausiu kiekiu bioflavonoidų.

Puikus vitamino C šaltinis, be to, juose yra pektino — cholesterolio kiekį kraujyje mažinančių skaidulų. Gausu beta karotino, vitamino C ir tirpiųjų skaidulų.

hipertenzija ir skysčių vartojimas

Jose yra itin daug pektino. Puikus beta karotino šaltinis, taip pat vertingi dėl vitaminų C dietinis cholesterolis ir širdies sveikata E. Tai puikus vitamino E šaltinis. Puikus šaltinis iš kurio gauname antioksidantų — karotinų, vitaminų C ir E, tirpiųjų skaidulų.

dietos be druskos hipertenzija

Visiems žinomas karotino — galingo antioksidanto, šaltinis. Morkose itin gausu cholesterolį mažinančių tirpiųjų skaidulų. Tvirtai tikima, kad česnakai skystina kraują ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Labai stiprus antioksidantas.

Įrodyta, kad yra atvirkštinis ryšys tarp saikingo alkoholio vartojimo ir sergamumo koronarine širdies liga.

Cholesterolis

Prancūzai kur kas rečiau serga koronarine širdies liga, nepaisant gurmaniško požiūrio į maistą ir gausaus rūkymo. Mėgaudamiesi maistu, o ir ne tik su juo, prancūzai mėgsta išgerti sauso vyno. Juodųjų vynuogių sultyse taip pat yra flavonoidų, tačiau 50 proc.