Kaip kovoti su vidurio nakties nemiga

Nemiegokite nakties hipertenzija, Tyliai žudantis aukštas kraujospūdis: 6 požymiai, kuriuos turėtumėte žinoti - DELFI Gyvenimas

Kaip kovoti su vidurio nakties nemiga Nemiga Alfa.

Skaitykite forume: Dalintis: Šiais laikais net vaikų nenustebinsime, siūlydami jiems keliauti laiku. Juk nieko stebuklingo čia nėra. Tereikia sėsti į lėktuvą ir skristi toliau nuo namų. Vos už tūkstančio kilometrų žmonės jau gyvena kitoje laiko juostoje. O mes, derindamiesi prie jų, sukame savojo laikrodžio rodyklę į vieną ar kitą pusę.

Taip yra nutikę daugeliui žmonių ir dažniausiai šią vidurio nakties nemigą paskatina stresas, rašo Wsj. Vis tik daliai žmonių tai tampa chroniška liga ir ši nemigos forma yra labiausiai paplitusi. Nemiga vadinama chroniška tada, kai miego problemų žmogus turi bent 3 kartus per savaitę ir tai tęsiasi tris mėnesius ar ilgiau.

Miego svarba. Interviu su neurologe Raminta Masaitiene. I dalis Miego svarba. Ar tikrai pramiegotas valandas galime laikyti iššvaistytomis ir bevertėmis?

Chroniškos miego problemos dažniausiai siejamos su patiriamu nerimu ir stresu, o ankstyvi prabudimai — su depresija. Tam tikrais atvejais nemigą gali sukelti ir cirkadinio ritmo sutrikimas.

nemiegokite nakties hipertenzija

Prabudimai ir negalėjimas užmigti vidury nakties kartais būna nulemti kitų ligų, pavyzdžiui, miego apnėjos, chroniško skausmo ar gastroezofaginio refliukso ligos. Kartais miegą sutrikdo ir karščio bangos menopauzės laikotarpiu bei problemos su prostata.

nemiegokite nakties hipertenzija

Jei taip nutinka tik kartais, gali padėti ir paprasti patarimai: nemiegokite pietų miego, būkite aktyvesni dienos metu ir neikite miegoti anksti.

Kartais miegą gali sutrikdyti ir šviesa bei naktinis užkandžiavimas.

Kas yra miegas ir kodėl žmonėms reikia miegoti?

Net trumpas apsilankymas tualete naktį gali nuslopinti melatonino, reguliuojančio miego-būdravimo ciklą, gamybą. Prieš miegą taip pat derėtų vengti ryškių šviesų, žiūrėjimo į televizoriaus ar kompiuterio ekraną.

nemiegokite nakties hipertenzija

Prabudę naktį jokiu būdu neužkandžiaukite. Tai kenkia ne tik jūsų figūrai, bet ir miegui. Jei naktį sukrimsite kažką skanaus, kitą naktį jūsų organizmas gali prabusti ir vėl tikėdamasis to paties.

  • Kadangi sunkiausiu laikotarpiu ieskojau iseities visur ir padejo kitu zmoniu pasidalinti isgyvenimai, dalinuos ir as.
  • Dalintis: 1.

Klinikinė psichologė ir miego specialistė Jennifer L. Martin savo nemiegokite nakties hipertenzija, prabundantiems naktį, pataria jokiu būdu netikrinti, kiek valandų.

Pamatę, kiek jiems liko miegoti, galite pajusti nerimą, o tai tikrai nepadės jums užmigti.

nemiegokite nakties hipertenzija

Jei naktį neužmiegant norisi žiūrėti televizorių, dėvėkite akinius nuo saulės. Tai padės išvengti ryškios šviesos ir nesutrikdys jūsų miego-būdravimo ritmo taip stipriai. Miegamajame turėkite naktines užuolaidas, kad jūsų miego netrikdytų šviesa iš lauko.

Aukštas kraujospūdis

Na, o jei prabudote ir nebegalite užmigti, nesivartykite lovoje kankindamiesi, o verčiau atsikelkite ir nuveikite ką nors, kas veiktų raminamai: spręskite kryžiažodžius ar megzkite. Rodyti komentarus.

nemiegokite nakties hipertenzija