Konsultuojantys kardiologai

Širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Turinys

Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Rekomenduojama būti fiziškai aktyviu bent po 30 minčių per dieną. Jeigu turite kokių nors sveikatos problemų, tuomet pradėdami mankštintis nepamirškite pasikonsultuoti su gydytoju.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Širdies ritmo palaikymas vienoje ar kitoje zonoje leidžia pasiekti bei reguliuoti tinkamą apkrovos lygį, taip sudarant galimybę lengviau pasiekit savo tikslų. Norint tinkamai išnaudoti širdies ritmo zonas, tikslinę zoną reikia pasirinkti atsižvelgiant į savo fizinio pasirengimo lygį bei siekiamus tikslus.

Taip pat reikia nepamiršti, kad kūnas negali palaikyti aukšto širdies ritmo ilgą laiko tarpą, be to, tai gali būti pavojinga. Susipažinę su širdies ritmo zonomis Jūs galėsite optimizuoti savo treniruotę, o tai leis žymiai greičiau pasiekti užsibrėžtus tikslus.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Tai yra pati lengviausia zona, kuri tinkama pradedantiesiems. Treniruotės metu nepraleiskite apšilimo zonos, nes ją praleisdami galite padidinti riziką gauti traumą. Tinkamas apšilimas skatina kraujo tekėjimą į raumenis ir sąnarių lankstumą, tokiu būdu paruošdamas kūną fiziniam aktyvumui.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Riebalų deginimo — atsigavimo zona: Šioje zonoje efektyviausiai deginami riebalai. Kūne vykstančių biologinių procesų atžvilgiu ši zona labai panaši į apšilimo zoną, tačiau reikalauja didesnio intensyvumo, o tai skatina efektyvesnį kalorijų deginimą.

Ištvermės-aerobinė zona: Treniruotė šioje zonoje verčia Jūsų širdį bei plaučius dirbti sunkiau.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Tai lavina širdies darbo bei deguonies pernešimo į raumenis sistemos pajėgumą. Tai reiškia, kad deguonis tampa ne pagrindiniu ląstelių kuru ir raumenyse pradedama gaminti pieno rūgštis. Anaerobinė treniruotė yra tinkama norint padidinti raumeninę masę ir lavinti raumenų jėgą.

širdies ritmo tikslinė širdies ir kraujagyslių sveikata

Kuomet treniruotė šioje zonoje atliekama ilgą laiko periodą, širdis tam tikru momentu jau nebepajėgia išlaikyti tempo ir pati lėtina savo darbą, taip pereidama į aerobinį režimą. Tai labai didelio intensyvumo zona.

Aukšto pasirengimo pajėgumo sportininkai gali tik trumpą laiko tarpą išlaikyti tokio dydžio apkrovas. Ši zona gali būti pavojinga, tad treniruotė joje neturėtų būti atliekama be daktaro priežiūros.

Registracija internetu Širdies ritmo sutrikimams apibūdinti yra naudojamas medicininis terminas — aritmija. Aritmijos atveju, širdis yra linkusi plakti per greitai tachikardijaper lėtai bradikardijaper anksti priešlaikinis širdies susitraukimas ar nereguliariai prieširdžių plazdėjimas ir virpėjimastokiu būdu paveikdama pumpuojamo kraujo kiekį. Dauguma aritmijos atvejų nėra rimti, tačiau kai kurie širdies ritmo sutrikimai gali padidinti insulto ar širdies nepakankamumo riziką. Normali širdies veikla Širdis sudaryta iš keturių kamerų — dviejų viršutinių prieširdžių ir dviejų apatinių skilvelių. Širdies ritmą paprastai kontroliuoja dešiniajame prieširdyje esantis natūralus stimuliatorius — sinusinis mazgas, kuris sukuria elektrinius impulsus, skatinančius širdies plakimą.