Susiję straipsniai

Argininas širdies sveikatai

Kaip veikia L-Argininas ? Nauda, Vartojimas, Poveikis

Aprašymas L-arginino nauda Greičiausiai jau ne kartą esate girdėję kalbant apie l-argininą. Nors anuomet šis maisto papildas buvo pakankamai nepopuliarus, šiandien jis kuo puikiausiai žinomas bene kiekvienam iš mūsų — ir nebe priežasties.

GoNutrition Arginino apžvalga. jusukalve.lt

L-argininas pasižymi didele nauda mūsų širdies ir bendrai sveikatai. L-argininas gali sumažinti kraujo spaudimą; Sumažina kraujo klampumą, kai kenčiama nuo didelio cholesterolio lygio; Sumažina šlubčiojimą ir jaučiamą skausmą, kurį sukelia prastas kraujo tekėjimas; Sumažina širdies ligų riziką ir pagerina ištvermę; Stabilizuoja anginos veiklą; Gerina potenciją; Ir kt.

L-arginino kompleksas ARGI+

Nustatyta, kad įprastinėje amerikiečio kasdienėje mityboje yra apytiksliai 5 g. Ir nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai yra labai neblogai, reikėtų stabtelėti — didžioji dalis jo gaunama iš raudonos mėsos, kurioje yra daug sočiųjų riebalų, petrochemikalų ir kitų kenksmingų medžiagų.

ar skauda galvą dėl hipertenzijos ką kardiologas leo boqueria pataria gydyti hipertenziją

Todėl riešutai, kiaušiniai, tunas ir lašiša yra argininas širdies sveikatai kas geresni pasirinkimai, norint l-arginino gauti kartu su vartojamu maistu. Tačiau vėlgi, reikėtų suprasti, kad su kasdien vartojamu maistu nepavyks gauti pakankamai mūsų organizmui reikiamo l-arginino kiekio.

hipertenzijos ir jėgos pratimai perduoti sveiką gyvą hipertenziją

Norint su maistu gauti g. Todėl kur kas geriau vartoti l-arginino maisto papildus — tai padės užtikrinti geresnį širdies darbą, efektyviau veikiančią kraujagyslių sistemą ir stiprią bendrą sveikatą.

su hipertenzija kokius vitaminus vartoti endokrininės hipertenzijos diagnostika

Žinoma, minėti l-arginino privalumai nėra vieninteliai. L-argininas taip pat gali labai efektyviai pagerinti medžiagų apykaitą.

L-Argininas veikia ir kitas sveikatos sąlygas L-argininas vis dar yra populiarus visame pasaulyje tyrimų tikslais. Šiuo metu atliekami tyrimai dėl L-arginino ir jo vaidmens dėl vėžio simptomų, hipertenzijos, II tipo cukrinio diabeto, insulto, nutukimo, nudegimų, traumų, peršalimo, demencijos ir daug daugiau. Nors šiuo metu nebuvo atlikta pakankamai klinikinių tyrimų siekiant galutinai nustatyti kokias nors specifines L-arginino vartojimo šiose sąlygose gaires, yra pakankamai klinikinių įrodymų, kurie pateisina tolesnius tyrimus. L-Arginino vartojimas ir dozavimas Šiuo metu nėra oficialiai rekomenduojamos dozės L-arginino papildams. Kadangi yra daug galimų jo vartojimo būdų, dozavimo pasiūlymai labai skiriasi priklausomai nuo šaltinio ir jo vartojimo priežasties.

Dėl šios priežasties šį maisto papildą renkasi nemaža dalis aktyviai sportuojančių žmonių. Taipogi svarbu paminėti, kad l-argininas yra labai svarbi medžiaga, kurios reikia mūsų raumenims.

Jis priskiriamas sąlyginai būtinųjų amino rūgščių grupei. Tai reiškia, kad vartojant įvairų ir subalansuotą maistą suaugusiųjų žmonių organizme susidaro pakankamas arginino kiekis.

Ir net visi šie išvardinti privalumai negali visiškai pilnai apibrėžti didžiulės l-arginino naudos, todėl jei jūs norite pagerinti savo sveikatą, sustiprinti širdį, sumažinti kraujo spaudimą, pagerinti kraujotaką ir atsikratyti įvairių šiuo metu jus pradėjusių kamuoti sveikatos sutrikimų, į savo kasdienę mitybą įtraukite ir l-arginino maisto papildą. Neilgai trukus pajusite akivaizdžius teigiamus rezultatus — jausitės energingesni, ištvermingesni, atsikratysite raumenų spazmų, įvairių dilgčiojimų, mėšlungio ir kitų panašių gyvenimo kokybę mažinančių sveikatos problemų.